گرامیداشت روز کارگر در شرکت ماشین سازی آسیاکار

اسکرو کانوایر یا نقاله مارپیچ چیست؟!
۰۳/۰۳/۱۴۰۰
نورد یا خم کن تیر آهن - نبشی و پروفیل
نورد سنگین / دستگاه نورد یا خم کن تیرآهن، نبشی، لوله و پروفیل در شیراز
۰۳/۰۳/۱۴۰۰

گرامیداشت روز کارگر در شرکت ماشین سازی آسیاکار

خبر رسید که ایمان برنده شد بر زور
رسید موسیم شادی و جشن و سرور
***
خبر رسید که روز کارگر بر پا شد
جهان دگر شد و کارگر دگر شد
.***.

مراسم بزرگداشت کارگران امسال در شرکت ماشین سازی آسیاکار، بدلیل همزمانی با پیک چهارم کرونا و همچنین ماه مبارک رمضان با تاخیر در یکم خردادماه برگزار شد.
روز بسیار خوبی که همه در کنار هم بودیم و برای همه ما خاطره شد...

متن بیانیه مهندس سعید کاظمی

*اول از هر چیز از پدر بزرگوار خودم قدردانی میکنم که سالها در مقام کارگر ایفای نقش کردند و تمام چشمان حیرت زده دوستان و مدیران داخلی و خارجی او به دست پاک و زحمت کش او بود که در بیشترین ساعتهای روز و بدون خستگی در جهت پیشبرد اهداف خود کار می کرد.

* 11 اردیبهشت یکی از مهم ترین روزهای سال زیرا این روز برای بزرگداشت تلاش های بی وقفه همه کارگران بدون توجه به شغل و موقعیت آنها در سازمان است.

* روز کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمت کش و پر تلاش نیست بلکه کار و کارگر نماد نوآوری ، سازندگی و همدلی در قالب کار گروهی است. کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی شما عزیزان باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه سازمانها و اقتصاد کشور می شود.

وعده امروز مدیران به کلیه افراد این سازمان در طول سال 1400 طرح توسعه فضای مسقف کارگاهی ، افزایش ماشین آلات تولید که در پی آن افزایش حجم تولید را در بر خواهد داشت که البته با خرسندی عرض می کنم ، که امسال با توجه به پروژه های جاری و در دست اقدام، تمدید قرارداد همکاران از نظر زمان بدون مشکل خواهد بود و تجربه های تلخ گذشته را در این سال و حتی سال آینده نخواهیم داشت.
ان شاء الله


ممنون از توجه همگی
برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
Need Help? Chat with us